15 ilçede, 116 araç ve 441 personelle ilaçlama ve mücadele yapılıyo
Adana Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı’na bağlı Çevre ve Denetim Şube Müdürlüğü ekipleri, Adana’nın dört bir yanında sivrisinekle mücadele ediyor. Vektör, haşere ve sinekle mücadele 15 ilçede, 116 araç ve 441 personelle sürüyor.
Çevre ve Denetim Şube Müdürlüğü ekipleri 15 ilçede, 116 araç ve 441 personel ile vektör, haşere ve sinekle etkin şekilde mücadele ediyor.
Haşere, böcek ve sivrisineklerin çoğalma kaynağı olan derelerde, su birikintilerinde ve sulama kanallarında düzenli olarak ilaçlama ve ıslah çalışması gerçekleştiriliyor.


Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ
POZANTI’YA SPOR VE TURİZM ALANINDA ÜÇ BÜYÜK YATIRIM MÜJDESİ