Memur-Sen ve Sağlık-sen Adana Şube Başkanı Bekir Nennioğlu bugün yapılacak olan oransal zamlar ile ilgili açıklamada bulundu.
Nennioğlu yapmış olduğu açıklama da şu ifadelere yer verdi:
“Memur-Sen kazanımı olan enflasyon farkı zaten var. Bugüne kadar iyileştirmeler dışında enflasyonun üzerinde zam almadık. Oransal zam önemli ama bizim için diğer kazanımlar var.
Bizim için;
– 1650 tl farkın telafi edilmesi,
-Bayram ikramiyesi,
-Kira yardımı,
-ücretsiz kreş,
-Seyyanen zammın emekliliğe yansıtması,
-Vergi diliminin sabitlenmesi,
-Yardımcı Hizmetleri sınıfının kaldırılması,
-Nöbet ücretlerinin arttırılması,
-Gece çalışma ücretinin verilmesi,
-Koruyucu giyim ve donanım malzemesi verilmesi,
-Taban, Sabit ve Teşvik ödemelerinin artırılması,
Daha önemlidir. “


Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ
POZANTI’YA SPOR VE TURİZM ALANINDA ÜÇ BÜYÜK YATIRIM MÜJDESİ
SEYHAN BELEDİYESİ YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI