Hava sıcaklığının gölgede 40 dereceyi geçtiği Adana’da, Seyhan Belediyesi serinletip eğlendiren bir etkinlikle vatandaşların yüzünü güldürdü.
Gürselpaşa Mahallesi, Aliya İzzetbegoviç Bulvarı üzerinde bulunan Özgür Kadın Parkı’ndaki Kadın Kafe önünde, Seyhan İmar A.Ş. ve Ali Baba Dondurma işbirliği ile gerçekleştirilen etkinlikte renkli görüntüler yaşandı.
DONDURMA KEBAP
Başkan Akif Kemal Akay etkinlikte satırla kestiği dondurmaları çocuklara ikram ederken, dondurma kebap şovu da vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.
İkram edilen dondurmalarla bir nebze de olsa serinleyip, güzel bir akşam geçiren Seyhanlılar Başkan Akay’a ve etkinliğin gerçekleştirilmesine katkıda bulunanlara teşekkür etti.


Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ
POZANTI’YA SPOR VE TURİZM ALANINDA ÜÇ BÜYÜK YATIRIM MÜJDESİ