Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, vatandaşların, esnaf ve sanatkarların her zaman yanında ve destekçisi olmaya devam edeceklerini vurguladı.
Ceyhan’da yaşanan fırtına nedeniyle işyerleri hasar gören Ceyhan Marangozcular Sitesi’ndeki esnafları ziyaret eden ‘Yanınızdayım’ mesajı veren Başkan Hülya Erdem, yaraları sarmak için esnaf ve sanatkarlarla görüş alışverişinde bulundu.
Esnaf ve sanatkara ‘geçmiş olsun’ dileklerini sunan Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, “Üreten, alın teri döken, ekonomimizin can damarı esnaf ve sanatkar kardeşlerimizle omuz omuza verip tüm zorlukları aşacağız” diye konuştu.


Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ
POZANTI’YA SPOR VE TURİZM ALANINDA ÜÇ BÜYÜK YATIRIM MÜJDESİ