Kahramanmaraş merkezli depremin yaralarının sarılması tüm hızıyla sürerken, Adana başta olmak üzere deprem bölgelerinden Pozantı’ya gelen vatandaşların herhangi bir mağduriyet yaşamaması için belediye ekipleri ara sokakların tuzlamasını sürdürüyor.
Akçatekir başta olmak üzere yaylacıların yoğun olarak yaşadığı Pozantı ve mahallelerinde yaşayan vatandaşların kar yağışı ve buzlanmadan zarar görmemesi için belediye ekiplerini teyakkuz halinde tuttuklarını belirten Başkan Mustafa Çay, “Ara sokaklardaki buzlanmaya karşı ekiplerimiz tuzlama çalışmalarını sürdürüyor. Pozantılılar ve depremzede misafirlerimizin güven içinde yaşamlarını sürdürmeleri için elimizden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyoruz” dedi.


Bekir Sütcü: “Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye’nin Temelidir”
Adana Şehir Hastanesi’nde Sendika Üyeliği Tartışması: Sahte İmza İddiaları Yargıya Taşındı
“AOSB, TÜRKİYE’NİN ÜRETİM GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR”
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”