Adana Büyükşehir Belediyesi, Adana’nın trafik sorununu olabildiğince azaltmak için, Adana tarihinde görülmemiş oranda asfalt dökmeye devam ediyor.
Yeni Stadyum faaliyete geçtiğinden bu yana özellikle maç günlerinde yaşanan trafik sorunu, Adana Büyükşehir Belediyesi’nin 4 milyon lira yatırımla gerçekleştirdiği 2 alternatif yol çalışmasıyla en aza indirildi.
Stadyum Bağlantı Yollarının yapımında 3 bin 100 ton asfalt döküldü.
Yeni yolların sonunda bin araçlık otopark için temel malzemesi çekildi ve düzenleme yapıldı.
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, trafik sorununu azaltmak için yoğun şekilde çalışmaya devam edeceklerini söyledi.


Bekir Sütcü: “Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye’nin Temelidir”
Adana Şehir Hastanesi’nde Sendika Üyeliği Tartışması: Sahte İmza İddiaları Yargıya Taşındı
“AOSB, TÜRKİYE’NİN ÜRETİM GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR”
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”