Jandarma Teşkilatının 183. kuruluş yıl dönümü münasebetiyle Jandarma Bölge
Komutanı Tuğgeneral İbrahim Koyuer, İl Jandarma Komutanı Albay Taşkın Keleş
ve beraberindeki teşkilat mensupları Vali Dr. Süleyman Elban’ı ziyaret etti.
Jandarma Teşkilatının kurulduğu günden bugüne vatanımıza ve milletimize sonsuz
sadakatle bağlı olduğunu ve çalışmalarını bu bağlılıkla yürüttüğünü kaydeden Vali
Elban, ziyaretten memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Ziyarette bir değerlendirmede bulunan Vali Elban “Jandarma Teşkilatımız, 183
yıldır üstlendiği her görevi başarıyla yerine getirmektedir. Ülkemizin güven ve
huzur ortamının sağlanmasına çok büyük katkı sunmaktadır. Gece gündüz demeden
büyük bir vazife aşkıyla gerçekleştirdiği tüm görevlerde yurdumuzun ve
milletimizin bölünmez bütünlüğünü koruyan Jandarma Teşkilatımızın tüm
mensuplarına teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum.”diyerek Jandarma
Teşkilatının 183. yıl dönümünü kutladı.


Adana Şehir Hastanesi’nde Sendika Üyeliği Tartışması: Sahte İmza İddiaları Yargıya Taşındı
“AOSB, TÜRKİYE’NİN ÜRETİM GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR”
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu