19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle Pozantı Kaymakamlığı’nca ilçede Voleybol Turnuvası düzenledi.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Turnuvası’na 9 takım katıldı. Resmi kurumlar ve okul öğretmenlerinin oluşturduğu takımların müsabakaları renkli görüntülere sahne oldu. 11 Mayıs’ta başlayan turnuva, 18 Mayıs’ta final maçıyla son buldu.
Kupayı Adana Büyükşehir Belediyesi Pozantı İtfaiye Grup Amirliği takımı, Aşçıbekirli Ortaokulu’nun öğretmenleri tarafından oluşturulan takımı 3-0 yenerek kupayı kazandı.Mücadelesi ve heyecanı yüksek geçen maçlarda hedefine ulaşan Adana Büyükşehir Belediyesi Pozantı İtfaiye Grup Amirliği Voleybol Takım Kaptanı Hüseyin Pehlivan’a Pozantı Kaymakamı Hüseyin Aydın, kupa ve plaket verdi, turnuvaya katılan takımları tebrik etti


“AOSB, TÜRKİYE’NİN ÜRETİM GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR”
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ