Toprak Koruma Kurulu toplantısı, Vali Süleyman Elban’ın başkanlığında gerçekleştirildi.
Valilik toplantı salonunda, Toprak Koruma Kurulu üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı. Alınan kararlar doğrultusunda bir açıklamada bulunan Vali Elban, topraklardan en doğru ve en verimli şekilde yararlanabilmenin önemine değinerek toplantıda alınan kararların Adana’ya ve tüm vatandaşlara hayırlı uğurlu olmasını temenni etti.
Toplantı, değerlendirmede bulunulmasının ardından gerçekleştirilen görüş alışverişiyle sürdü.


Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ
POZANTI’YA SPOR VE TURİZM ALANINDA ÜÇ BÜYÜK YATIRIM MÜJDESİ
SEYHAN BELEDİYESİ YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
MHP GENEL BAŞKAN YARDIMCISI MEVLÜT KARAKAYA’DAN FERDİ TAYFUR SANAT MERKEZİ VE MÜZESİ’NE TAM NOT