Adana Büyükşehir Belediyesi Başkanı Zeydan Karalar, corona virüsü salgını önlemleri kapsamında bin yataklı sahra hastanesi için çalışmaların başladığını duyurdu. Adana’da vaka sayısının yüksek olmadığını vurgulayan Karalar, “Tedbirli ve hazırlıklı olmalıyız. Olası vaka artışına hazırlanalım diye bir sahra hastanesi düşündük” dedi.


Yıldız: Ulaşımı Daha Konforlu Hale Getiriyoruz
TÜRKİYE’NİN YETİŞTİRİCİLERİ ADANA’DA BULUŞTU
Yeşil Sahada Dostluk Kazandı, Kupa Omnia Nişasta’ya Gitti
ESNAFI ZİYARET ETTİ, VATANDAŞLARIN TALEPLERİNİ DİNLEDİ
Adana Kayserililer Derneği’ yeni binasını en görkemli şekilde açtı