Zorlu bir eğitim-öğretim sürecini geride bırakan Ceyhanlı çocuklar, karne sevincini hep birlikte bir kez daha doyasıya yaşadı. Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem’in “Haydi Çocuklar Kent Meydanı”na çağrısı büyük bir karşılık buldu. Ceyhan Kent Meydanı’nı dolduran çocuklar hem karne sevinci yaşadı hem de gönüllerince eğlenme fırsatı buldu. Ceyhan Belediyesi Hilal Işık Aşrak Kreş ve Gündüz Bakım Evi’nin yeni, pırıl pırıl mezunları da bu coşkuya ortak olurken, etkinlikte konuşan Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, çocukları geleceğe güvenle hazırlamanın huzurunu yaşadıklarını kaydetti.
ÇOCUKLARA ÖZEL GÖSTERİ
Ceyhan Belediyesi’nin Basketbol, Futbol, Güreş, Tekvando, Türk Halk Oyunları ve Bale kursları öğrencilerinin özel gösterileri etkinliğe renk kattı. Eğlencenin doruğa ulaştığı “Haydi Çocuklar Kent Meydanı”na etkinliğinde çocuklara, miniklere çeşitli hediyeler sunan Başkan Hülya Erdem, “Çocuklarımızı mutlu ve huzurlu görmek bizlere büyük bir keyif veriyor. Ceyhanlı çocuklarımızı eğlendirmenin, neşelendirmenin hazzı hiçbir şeyle değiştirilemez” diye konuştu.


Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ
POZANTI’YA SPOR VE TURİZM ALANINDA ÜÇ BÜYÜK YATIRIM MÜJDESİ