Yüreğir Belediyesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla özel bir konser programı gerçekleştirecek.
Yüreğir’de, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, Yüreğir Belediyesi tarafından düzenlenecek konserle kutlanacak.
19 Mayıs Perşembe günü saat 20.30’da gerçekleştirilecek konser programı kapsamında ünlü pop-rock grubu Gece Yolcuları, eşsiz sahne performansı ve sevilen şarkılarıyla Adanalı gençlerle buluşacak. Yüreğir Millet Bahçesi’nde düzenlenecek olan etkinlikte Adanalılar, 19 Mayıs coşkusunu doyasıya yaşayacak.
19 Mayıs’ın 103’üncü yıl coşkusunu Yüreğir’de düzenledikleri dolu dolu etkinliklerle kutladıklarını belirten Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir, gençleri konsere davet etti.
Başkan Kocaispir, “19 Mayıs Gençlik Konserimizle, spor şenliğimizle, ödüllü yarışmalarımızla, izci kampımızla 103. yıl coşkusunu 31 Mayıs’a kadar devam edecek etkinliklerimizle gençlerimizle birlikte kutluyoruz. Bütün gençlerimizi 19 Mayıs akşamı konserimize bekliyorum” dedi.


“AOSB, TÜRKİYE’NİN ÜRETİM GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR”
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ