Yargıtay Birinci Başkanı Mehmet Akarca ile Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Bekir Şahin beraberlerindeki heyetle birlikte Vali Dr. Süleyman Elban’a nezaket ziyaretinde bulundu.

İş Hukuku Adana Bölgesel İçtihat Forumu’na katılmak üzere Adana’ya gelen Yargıtay Birinci Başkanı Mehmet Akarca’yı Adana’da ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Elban, konuklarına nahif ziyaretleri için teşekkür etti.



Adana Şehir Hastanesi’nde Sendika Üyeliği Tartışması: Sahte İmza İddiaları Yargıya Taşındı
“AOSB, TÜRKİYE’NİN ÜRETİM GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR”
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu