Büyükşehir’den pandeminin ön saflarında mücadele eden sağlık çalışanlarına, belediye otobüslerinden ve metrodan ücretsiz yararlanma hakkı.

Koronavirüsün toplum sağlığını tehdit etmeye başladığı ve salgına dönüştüğü ilk günden itibaren verilen mücadeleyi büyük özveri ve çabayla sürdüren sağlık çalışanları, Adana Büyükşehir Belediyesi’nin toplu taşıma hizmetlerinden 30 06 2022 tarihine kadar ücretsiz yararlanabilecek.
Pandeminin ortaya çıktığı günden bu yana en ön safta mücadele eden sağlık çalışanları için yaklaşık 2 yıldır çeşitli hizmetlere imza atan Adana Büyükşehir Belediyesi, son olarak sağlık çalışanlarının Büyükşehir Belediyesi otobüsleri ve metrodan 2022’nin ilk 6 ayında ücretsiz yararlanabileceklerini açıkladı.


Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”
Çukurova Üniversitesinde Türk ve Özbek Müzik Kültürleri Buluştu
DENTAL MENTÖR PROGRAMI MEZUNLARINA SERTİFİKALARI VERİLDİ
POZANTI’YA SPOR VE TURİZM ALANINDA ÜÇ BÜYÜK YATIRIM MÜJDESİ