Adana Büyükşehir Belediyesi ve Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) iş birliği ile “Bağımlılık Olgusu ve Yeşilay Danışmanlık Merkezleri” konulu farkındalık semineri düzenlendi.
Adana Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı, bağımlılığın her türüne karşı kadınlar, çocuklar gençler ve aileler ile personelin kapasite geliştirme eğitimlerine ve farkındalık seminerleri düzenlemeye devam ediyor.
Tütün, alkol, madde, internet ve kumar oynama ile ilgili sorun yaşayan kişilere ücretsiz psikolojik ve sosyal destek sağlayan Yeşilay Danışmanlık (YEDAM) tarafından Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı ve Daire Başkanlığına bağlı Çocuk Hizmetleri Şube Müdürlüğü Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı personeline, Adana Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonu’nda bilgilendirme semineri verildi.
Seminerde YEDAM’ın Sosyal Hizmet Uzmanı tarafından; İnsanların neden bağımlı olduğuna, bağımlılık kavramına, bağımlılığın seyrine, bağımlılığın bileşenlerine, bağımlılığın belirtilerine, bağımlı kişilerle kurulan iletişime madde etkisi altındaki bireye yaklaşıma, bağımlı kişinin ailesi ile görüşme konularına değinildi.
Yeşilay’ın çalışma alanları ve Yeşilay Danışmanlık Merkezi’nin sunduğu hizmetler, 115 Danışma Hattı üzerinden uzmanlara nasıl ulaşılacağı, kimlerin başvuruda bulunabileceği hakkında bilgi verildi. Seminer, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.


Bekir Sütcü: “Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye’nin Temelidir”
Adana Şehir Hastanesi’nde Sendika Üyeliği Tartışması: Sahte İmza İddiaları Yargıya Taşındı
“AOSB, TÜRKİYE’NİN ÜRETİM GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR”
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
Yıldız: “Her Mahallemize Nefes Alacak Alanlar Kazandırıyoruz”